Kamil Smyl
Studia licencjackie i magisterskie 2007-2012 Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Kursy i szkolenia:
Certyfikowany terapeuta manualny metody Kaltenborn-Evjenth,
FDM,
HVLA ( manipulacje krótkodzwigniowe),
Kinesiology Taping podstawowy,
Terapia manualna i Igłoterapia,
Osteopatyczna diagnostyka i terapia kręgosłupa (D. O. Bogusław Mazur)
Osteopatyczna diagnostyka i terapia kończyn (D. O. Bogusław Mazur) – w trakcie
Konczyna Górna po udarze (Joanna Tokarska
Masaż funkcyjny, poprzeczny i inne formy masażu ( Dr P. Kwiatkowski)
Terapia Skoliozy ( Dr P. Kwiatkowski)
Liczne szkolenia online.
Adrian Górniak
Mgr Fizjoterapii AWF im. J. Piłsudskiego w Warszawie
Wykształcenie:
2013 – 2016 | Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie filia w Białej Podlaskiej – studia licencjackie stacjonarne
2016 – 2018 | Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie filia w Białej Podlaskiej – studia magisterskie stacjonarne
Kursy i szkolenia:
– IBITA Bobath „Badanie i terapia dorosłych pacjentów z chorobami naurologicznymi wg koncepcji Bobath – prof. Edit Nagy
– Masaż Tkanek Głębokich – MTG prowadzący mrg. Bartłomiej Cienciała (90h)
– Taping rehabilitacyjny – Kinesiology Taping (80h)
– Kurs podstaw terapii manualneg wg prof. Dr hab. Tadeusza Kacperczyka (45h)
– Badanie i dokumentacja medyczna w fizjoterapii organizowany przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów
– Kurs dokształcający z masażu dla studentów Fizjoterapii (120h)
Łukasz Samsel
Mgr Fizjoterapii Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, Przemyśl, Polska Studia podyplomowe, Chiropraktyka w trakcie
Kursy:
REA TAPE Kinesiology Taping for Athletes BODYMASTER.
REA TAPE Instrument Assisted Soft Tissue Mobilization S.T.M. Concept – Level 1 + Level 2.
REA FLOSS BAND + REA SUX CUPPING.
Terapia Manualna wg Typaladosa Fascial Distortrion Model, WARSZTAT WPROWADZAJĄCY.
Współczesna termoterapia.
Diagnostyka i analiza chodu.
Szkolenia:
Szkolenie teoretyczne dla fizjoterapeutów, farmaceutów i diagnostów laboratoryjnych prowadzących badania kwalifikacyjne w celu wykluczenia przeciwskazań do wykonania szczepienia przeciwko COVID-19. Badanie kwalifikacyjne w celu wykluczenia przeciwskazań do wykonania szczepienia przeciwko COVID-19. Część teoretyczna : CKMP w Warszawie 16 marca 2021.
Szkolenie dla fizjoterapeutów, farmaceutów i diagnostów laboratoryjnych prowadzących szczepienia ochronne przeciwko COVID-19. Sczepienia ochronne przeciwko COVID-19. Część teoretyczna : CKMP w Warszawie 16 marca 2021. Część praktyczna: Centrum Symulacji Medycznej UMB w Białymstoku.
Badanie i dokumentacja medyczna w fizjoterapii. Organizator: Krajowa Izba Fizjoterapeutów
ZDROWIE E XXI WIEKU, Konferencja Naukowo-Szkoleniowa. Organizator: PWSiP ŁOMŻA
Paulina Ostrowska
Studia Licencjackie Wyższa Szkoła Medyczna w Białymstoku
Studia Magisterskie Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawie
Studia magisterskie w Toku.
Damian Więckowski
psycholog
Ukończyłem studia magisterskie z psychologii ze specjalnością psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna na Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji w Lublinie, tam też ukończyłem studia podyplomowe z zakresu psychologii transportu. Ponadto zrealizowałem I stopień szkolenia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w Integri TSR. Od początku swojej pracy zawodowej zajmuję się prowadzeniem terapii funkcji poznawczych jak i wspieraniem pacjentów i ich rodzin w sytuacjach trudnych spowodowanych ciężkim stanem zdrowia. Nieustannie kształcę się w celu poszerzania swoich kompetencji.
Karolina Więckowska
Logopeda – Uniwersytet Przyrodniczo- Humanistyczny w Siedlcach
Szkolenia w zakresie: Udar mózgu, zaburzenia rdzenia kręgowego- zespołowa praca jedyną właściwą drogą leczenia pacjenta.
Zaburzenia mowy po przebytym udarze mózgu u pacjentów dorosłych.
Teoria zaburzeń mowy u pacjenta po udarze mózgu.
Zaburzenia funkcji poznawczych w pracy logopedy.
Oddychanie, pozycja spoczynkowa języka, połykanie w praktyce logopedycznej- rozwiązania terapeutyczne.
Żucie w praktyce logopedycznej.
Parafunkcje – skuteczne rozwiązania terapeutyczne.
MFT 9-99 sTArs terapia miofunkcjonalna w wieku 9-99 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg A. Kittel
Diagnoza miofunkcjonalna. Masaż logopedyczny – podejście praktyczne.
Programowanie języka.
Kinestezja i praksja artykulacyjna.
Nerwy czaszkowe- jak badać i prowadzić terapię.
Interpretacja wyników badań neurologicznych.
Anatomia palpacyjna dla logopedów.
Dyzartria – diagnoza i terapia.
Anna Domańska
Logopeda – Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy w Siedlcach
Szkolenia w zakresie:
Neurologiczne zaburzenia mowy po udarze mózgu.
Terapia zaburzeń mowy u pacjentów po udarze mózgu.
Połykanie w praktyce logopedycznej- rozwiązania terapeutyczne.
Terapia zaburzeń komunikacji słownej w chorobach otępiennych.
Zaburzenia funkcji poznawczych w pracy logopedy.
Powięź jako holistyczne podejście w pracy logopedycznej.
Sabina Kowalska
Neurologopeda Kliniczny – AM Wrocław, Studia Podyplomowe, Logopeda – UP Kraków, Studia Podyplomowe, Pedagog – UP Kraków, Studia Magisterskie
Szkolenia, Publikacje, Kursy
Szkolenia:
Prowadzenie zajęć z logopedii na krakowskich uczelniach – Uniwersytet Jagielloński, Akademia Wychowania Fizycznego, Krakowska Akademia
Prowadzenie szkoleń z logopedii i neurologopedii dla PCRF Votum Kraków, PCRF Votum Sawice, PUCRF Votum Lwów
Publikacje
Forum Logopedy – 05/2020 – Terapia Dysfagii jako szansa na powrót funkcji kognitywnych
Współautor poradnika pt. “Opieka pacjenta neurologicznego z rurką tracheostomijną”.
Kursy:
PNF w logopedii
Zarządzanie dysfagią w warunkach domowych
Terapia traktu oro-facjalnego w oparciu o metodę FOOT Coombes
Teoria i praktyka EEG Biofeedback w neuroterapii
Niedokształcenie mowy o typie afazji, diagnoza i terapia
Dziecięca neurologopedia kliniczna w świecie współczesnej wiedzy neurofizjologicznej
Dysfagia – odzwyczajanie od kaniul trachealnych
Diagnoza i terapia zaburzeń połykania – autorskie szkolenie Praksedy Szyper
Uszkodzenie traktu oro-facjalnego i kroki terapeutyczne
Komunikacja osób dorosłych z afazją
Nerwy czaszkowe – dysfunkcje i leczenie
Strategie postępowania diagnostyczno-terapeutycznego według standardów koncepcji NDT Bobath SLT
Strategie postępowania diagnostyczno-terapeutycznego w obszarze oralnych funkcji pokarmowych, motorycznych i sensorycznych u noworodków i niemowląt z obciążonym wywiadem neurologicznym według standardów koncepcji NDT Bobath SLT
Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii i integracji sensomotorycznej
Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u osób chorych neurologicznie
Diagnostyka mózgu w chorobach neurologicznych, odczytywanie dokumentacji medycznej
Resuscytacja i pierwsza pomoc w zagrożeniu życia
Wykształcenie
2010 – 2012 | Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
STUDIA PODYPLOMOWE: NEUROLOGOPEDA
2003 – 2005 | Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
STUDIA PODYPLOMOWE: LOGOPEDA
1998 – 2003 | Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie
STUDIA MAGISTERSKIE: PEDAGOG
Grzegorz Tomasiuk
psycholog
EDUKACJA 2005-2010 – Studia dzienne magisterskie na kierunku Psychologia,
KUL 2012-2013 – Studia podyplomowe na kierunku psychologia kliniczna,
GUMed 02.2020 – 4-letnia szkoła psychoterapii poznawczo-behawioralnej,
Praca: 2011 – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Medycznej w Sokołowie Podlaskim, psycholog na oddziale rehabilitacji
Aleksandra Abramczyk
Logopeda – Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy w Siedlcach
Szkolenia w zakresie:
Dyzartia – diagnoza i terapia.
Żucie w praktyce logopedycznej – rozwiązania terapeutyczne.
Wspomaganie karmienia dzieci z MPD.
Anatomia palpacyjna.
Podstawy interpretacji wyników badań neurologicznych.
Ankyloglosja -krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu.
Parafunkcje – skuteczne rozwiązania terapeutyczne. MFT 9-99 sTArs terapia miofunkcjonalna w wieku 9-99 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg A. Kittel. Werbogesty. Trudności w połykaniu – praktyczne techniki wspomagające układ pokarmowy. Elastyczny terapeutyczny taping w logopedii/neurologopedii (ETT-HNO).